Bijzondere aandacht voor een bijzonder restaurant

Bijzondere aandacht voor een bijzonder restaurant

Wat elk restaurant graag zou willen is aandacht. Aandacht waardoor je extra opvalt, of nog beter, aanbevolen wordt door mensen. Dat komt minder vaak voor dan je zou denken, wat op zich logisch is, want wat doet een restaurant nou wezenlijk anders dan elk ander...
Wat kost één minuut slechte service?

Wat kost één minuut slechte service?

Personeel kan de complete reputatie van je bedrijf om zeep helpen en het kan ons allemaal gebeuren als we ook maar heel even niet attent, oplettend of gastvrij zijn. Want stel dat die ene gast nou net een schrijver is… In het boek “Dienstbaar zijn is het nieuwe goud”,...
Hoe ga je om met lastige klanten?

Hoe ga je om met lastige klanten?

Het zal je maar gebeuren. Ergens in de avond begint één van je gasten wild om zich heen te slaan in je restaurant. Wat doe je dan? In Axel heeft de restaurateur gedaan wat hij kon: de gast overmeesteren en vastgebonden. In Nederland wordt dat al snel zware...
Hoe personeel van invloed kan zijn

Hoe personeel van invloed kan zijn

Wanneer je het over de marketing-mix hebt worden al snel de 4 (of 5) P's genoemd. Vaak wordt daarbij de P van personeel vergeten. Die P van personeel kan echter cruciaal zijn voor je bedrijf. Op een positieve of negatieve manier. Wanneer het personeel in positieve...